18. ruj 2013.

Lavanda

Jedan maleni grm lavande koji raste ispod mojeg prozora, ove godine me razveselio mirisnom "berbom".
Nisam niti očekivala da će iz tog neuglednog busena biti toliko mirisnih cvjetova.
Lavanda je jedan od mojih omiljenih mirisa za dom.
Jednom prilikom sam od dragih ljudi sa Hvara dobila bočicu čistog, domaćeg eteričnog ulja lavande,
koju sami uzgajaju.
Bilo je to prije kojih 10-tak godina, a i bočica je poveća, no još uvijek ga koristim... za opekotine,
par kapi u vodu za peglu ili u mašinu za pranje rublja, zimi u mirisnu lampicu...
No, ova moja lavanda je pronašla sasvim praktično mjesto za boravak u ormarima.
Evo, kako se lijepo smjestila u male mirisne vrećice koje sam osmislila samo za njih...






Lan i ostaci staroga platna odlično su poslužili za izradu malih vrećica.
Dobro su mi došle ukrasne trakice i ostaci različitih vrpci.




Maleni, heklani ornament, ukrasio je polovinu ovog srca, s jedne i druge strane...pa nema veze
kako će biti okrenuto.




Ova vesela loptica, dobila je heklani ukras u boji lavande.




...pa zelena varijanta...





Buket sa svijetlo plavom mašnom na ljubičastoj podlozi.




Srce od šarenog platna sa heklanim obrubom i rozom mašnicom.





Tava za kestene već je spremna...samo fale kesteni !









Vidimo se ....











4 komentara:

  1. jako lijepo izgleda. ja sam heklanu vrećicu lavande dobila od drage osobe prije par tjedana, jako lijep dar i sad mi miriši ormar po lavandi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se, to je odličan poklon, jer osim što lijepo izgleda...miriši i tjera moljce !

    OdgovoriIzbriši