13. kol 2013.

Gift

Poklon nije samo privlačan sjajni papir ukrašen mašnom, koji oduzima dah na prvi pogled...
To je gesta na koju nas motivira naše srce i želja da izmamimo osmjeh na dragom licu.
Najbolji je onaj poklon koji nas u trenutku asocira na osobu kojoj će to biti draga ili korisna sitnica...
bez nekog povoda...spontano odabran!
Ponekad s namjerom želimo darovati nešto posebno, originalno...





Ovaj sam poklon radila po želji jedne drage prijateljice koja je dugo i pomno razmišljala o nekoj
posebnoj ali i korisnoj sitnici kojom će pokazati svu ljubav i naklonost koju osjeća.







Tamno ljubičasta boja pamučnog konca, odabrana je u skladu sa interijerom tako da
ove kutijice mogu pronači svoje počasno mjesto u novom domu.






Detalji čipke na porubu, unose romantiku i nježno ukrašavaju svaku kutiju poput starinskog okvira.





 Komplet od šest podložaka za čaše ili šalice, unijet će živost u dekoraciju stola.




Odličan poklon...jer je od srca !








4 komentara:

  1. Divne su! Oduševljena sam i bojom i idejom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ivana! Kad sam napravila prvu, bila sam i sama oduševljena, tako da
    sam morala napraviti i jedan primjerak koji sada stoji u mojoj kuhinji i
    čuva neke sitnice. Mi žene uvijek imamo nešto za staviti u kutijice ! Zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks Tina!
    Eh....da imam više vremena...cijelu bih kuću ispunila ovakvim kutijicama :))

    OdgovoriIzbriši