29. kol 2013.

Back to school again...

I tako se još jedno ljeto privodi kraju, a pred nama je nova školska godina.
Za nekoga tko je iščekuje-veselje, za one druge-žalost...
Još se sjećam kako sam znatiželjno pregledavala nove knjige, listajući mirisne listove i maštajuči
o novim prijateljstvima i spoznajama koje me čekaju.
Veselila sam se novoj pernici, bojicama i zamišljala kako mojoj novom gumicom brišem
ispisane listove u bilježnici.
Sada gledam svoju djecu...i hvata me sjeta...a oni, iako posve drugačiji klinci, imaju
u sebi tu istu iskru veselja, nakon dugog i toplog ljeta.
I dok smo čekali novi ruksak da stigne poštom, rodila se ideja da uz njega treba i
odgovarajuća pernica...ovo je njena svečana premijera !!!





Izrađena je od "žutice", kako se kod nas naziva ta vrsta platna, a meni se jako sviđa zbog svojeg prirodnog izgleda, i daje pomalo rustikalni štih.




Pernica ima obje strane ukrašena detaljima od čipke, tako da je zaista svejedno koju stranu okrenuti kao onu pravu.





Jedan detalj je čini posebno praktičnom, a to su tri pretinca u koja se mogu sortirati olovke, bojice, gumice i ostale potrepštine, po želji...a na veselje mojeg djeteta.






 Ovaj detalj od čipke je upotpunjen malom mašnom i gumbom-ružom...a složile smo se da će vjerojatno s vremenom otpasti...da otpast će sigurno zbog toga što će pernica prevaliti puno toga u novoj školskoj godini. Nema veze, sašit ćemo mi mašnu opet...i opet...






Pernica je spremna, puna i još samo čeka prvi dan škole !!!!









4 komentara:

  1. Jooj,uvijek imaš neke divne ideje:) Ovako dodani tabletić imam na torbi a sada si mi dala ideju za pernicu..Predivno :)Hvala na ideji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad vidim detalje od čipke ne modu odoljeti...a onda i sama smišljam gdje bi ih sve mogla smjestiti :)
    Ah, koliko bih postova mogla "zaraziti" čipkom...
    Hvala Sonja !

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaki put zavirim ovdje sa radoscu i iscekivanjem da idim sta si sad napravila.
    Divni radovi novo od starog i novo od novog .
    Zarazama sa tvog bloga se ne odupirem i ne ljecim ih :)
    Pozdrav Gaga

    OdgovoriIzbriši