27. svi 2013.

Romantic bag

Još prošlog ljeta, skrojila sam torbu od eko kože, no nekako se dogodilo da mi je vrijeme "pobjeglo"
pa je nisam sašila.
Skoro sam i zaboravila na nju, dok nisam u jednom butiku ugledala vrlo sličnu torbu.
To me snažno motiviralo da sjednem za svoju mašinu i u trenu krenem na posao.
Pronašla sam jedan heklani motiv i komadić kupovne vrpce, koji su poslužili kao odlična dekoracija.
Podstavu sam skrojila od pamučnog platna, i dodala jedan poveći unutarnji džep.
Na kraju...bila sam jako zadovoljna rezultatom!

Moja torba je puuuuno ljepša od one u butiku !
Ne vjerujete !

Pogledajte sami...

















4 komentara:

  1. Prekrasna ti je torba. Odlična ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Anavi!
    Zapravo je vrlo jednostavan kroj...i malo čipke koja "podigne" priču !

    OdgovoriIzbriši