10. tra 2013.

Čipka

Kad se sjetim svojeg djetinstva i roditeljskog doma u kojem sam odrasla, uvijek u mislima vidim...čipku.
Stol u blagovaonici bio bi najčešće prekriven velikim, impozantnim stolnjakom koji bi zamijenili nekim pamučnim samo za vrijeme jela.
U kuhinjskoj staklenoj vitrini, ukrasni rubovi od čipke koji  bi uredno padali preko rubova polica.
U dnevnoj sobi su bili najljepši izlošci ručnih radova.
Maleni stolnjak ukrašen čipkom na stoliću usred sobe, pa obavezno milje iznad televizije, a na svakoj polici regala, ispod svake vaze i kristalnih zdjela po jedan mali tabletić.
Sve su to radile vrijedne ruke mojih baka i moje majke.
U mojem ormaru danas, mnogi od tih divnih radova čuvaju sjećanje na te drage žene.
Zato, za sada nemam afiniteta okušati se u sličnim projektima, ali...
ljubav prema čipki i dalje živi u meni, na neki moj svojstven način!








LACE SHAWL












PINEAPPLE























Broj komentara: 6:

  1. lijepo izgleda, baš romantično. mogu zamisliti u toplim ljetnjim večerima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, prebaciti ga preko neke nježne haljine...:)
    Uzorak čipke zaista daje romantičan dodir, zato ga jako volim!
    Hvala Zuba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja felicitaciones por tan lindos trabajos!! Saludos

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela, le doy las gracias desde el corazón :)
    Saludos cordiales

    OdgovoriIzbriši
  5. i ja sam odraska u domu punom cipke ,valjda odatle i ljubav prema ovom stilu uredjenja o kome blogam .
    Sal je divan , nikada ovakvi salevi nece izaci iz mode jer se zene osjecaju zenstvenima u njima

    OdgovoriIzbriši
  6. Da, vjerojatno svi kad odrastemo nosimo te slike iz prošlosti sa nekom toplinom u srcu i prenesemo ih u svoj svijet.
    Može li se čipka napraviti bez ljubavi?
    Sigurno ne može, zato su ti prekrasni radovi puno više od onoga što vidimo...a njihova je ljepota bezvremenska!
    Hvala Gaga :)

    OdgovoriIzbriši