28. ožu 2013.

U očekivanju proljeća...

Baš kad se ponadam da će prekrasan sunčani nagovještaj preokrenuti stranicu kalendara na
toplija i vedrija jutra...padne snijeg!
Pa se to ponovi još jednom...dva puta...i pitam se hoće li se to proljeće već jednom dogoditi!?
U očekivanju nisam bila besposlena, pa sam jednu prozračnu kolekciju šalova dopunila
malenim, slatkim ženskim slabostima-torbicama.
Dovoljno velike da stane ono najosnovnije, te će torbice dobro doći u nekoj romantičnoj
šetnji ili nekoj svečanoj prilici.
Kako su se uklopile u društvo ozbiljnih šalova, procjenite i vi!



1.SHADES OF GRAY










2. WHITE WEDDING










3. YELLOW SHAWL












4. CORAL SCARF
















4 komentara:

  1. Predivna,multifunkcionalna kolekcija:) Moji favoriti su prvi i drugi niz! Predivno,stilski originalno:) Svaka čast i na torbicama koje zaokružuju cijelu kolekciju...Do proljeća, lijep ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti moja draga Sonja!
    Vidiš, nije ni tako loše kad se nešto čeka...ako se nešto radi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Torbe, i to posebno ona prva, su impresivne! Bravo Sonja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Neki dan sam bila u potrazi za prekrasnim koncem u sivim nijansama sa prve slike, no na žalost više se ne može nabaviti! Aaaa, svima se baš ta kombinacija najviše sviđa...i meni je najdraža!
    Hvala Tina :-)

    OdgovoriIzbriši