4. ožu 2013.

Rose garden

Već sam se na prvi pogled zaljubila u ovaj prekrasan dizajn.
Kao što to obično bude slučaj kod mene, ostavljam po strani sve što trenutno radim
i bacam se na heklanje novog projekta.
Izazov je upustiti se u nešto neistraženo, nepoznatog ishoda...
ipak kako hrpa velikih i malih listova raste, sve se više veselim vidjeti krajnji rezultat.
Uvijek osjećam nestrpljivost i neku čudnu tenziju kako se bližim finišu.
Konačno, kad napravim posljednji lančić i provučem vunu, mojem oduševljenju nema kraja!
Da li se moj trud isplatio, procijenite i sami?




ROSE GARDEN





















Broj komentara: 8:

  1. Luda ideja..Meni ovo pripada, kako bih rekla, visokoj modi heklanih odjevnih predmeta i modnih detalja:) Ipak sam poklonik diskretnijih heklanih dodataka, ali vjerujem da će i ovaj modni detalj naći svoje poklonike i to u velikom broju:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela,gracias por el comentario maravilloso!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova je pelerina prekrasna kad se koristi samo jedna boja vune...ali to tek pripremam.
    Vjerujem da će i ovakva kombinacija boja naći svoje poklonike, ali ako i ne nađe, meni je bilo super heklati je.
    Hvala ti Sonaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo vam je prelepo Sonja. Breath-taking. xx Pozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  5. divni radovi ,jako dekorativni i prakticni .Pozdrav iz daleke Svedske

    www.draganasgarden.blogspot.com

    posjeti me ,radovace me to

    gaga

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Gaga, vidimo se na tvojem blogu!
    Baš me veseli da ću barem tako otputovati u Švedsku :-)

    OdgovoriIzbriši