13. ožu 2013.

Kragnice

Vračaju nas u neku davnu prošlost, koja miriši na dunje!
Na njihov spomen, sjetim se požutjelih slika moje bake i romantične odječe gdje
je dominirala upravo mala bijela kragnica.
Neke su bile jednostavne, bijele, sa malim gumbićem koji ih je decentno krasio.
Druge su plijenile poglede, jer su ih napravile spretne ruke, heklajuči tankom niti
prekrasne čipkane vitice.
Već neko vrijeme, one su ponovno žive u svoj svojoj ljepoti, kraseći ženske
vratove.
Ženstvene, nježne i romantične...



KRAGNICE





































Broj komentara: 6:

  1. Hermosos y muy delicados!!! Saludos :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam kao mala imala ovakvu kragnicu preko keceljice sto sam nosila u skoli .
    Divne kragne , raduje me da su opet moderne .

    Ugodan vikend

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve što je lijepo se ponovno vrača!
    Meni su posebno drage pa ih i sama volim nositi...i nekako
    zaista podsjećaju na davna vremena!
    Hvala Gaga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne su! Favoriti su mi prva, definitinvo je bez premca, a i crvena joj je tu negdje blizu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bijela je svima najdraža, jer je zapravo kompatibilna sa bilo kojom bojom odjeće na koju je nosimo.
    Ipak, poigrala sam se žarkim i vedrim bojama jer je to zapravo uvod u sunčanije dane koji su pred nama.
    Hvala Tina!

    OdgovoriIzbriši