19. velj 2013.

Diva

Kad spojite tunisko heklanje i perlice, nastane šal koji nije samo običan dodatak zimske garderobe,
već i jedinstveni ukras koji vas nesumnjivo čini ženstvenom i lijepom.
Infinity šalove sam do sada radila u različitim varijacijama bodova, no ovo je jedna posve svježa ideja koja je zaživjela u novoj kolekciji.
Birala sam vunu odlične kvalitete i sastava (angora, merino), i klasične boje koje se lako mogu uklopiti u bilo koji odjevni odabir.
Šal koji će jednako dobro izgledati na traperice u svakodnevnim prilikama kao i na svečanu kombinaciju za posebne događaje!

Za svaku ženu da bi se osjećala kao "diva"...


                                                     " D I V A "  infinity scarf                  
BROWN











 BRIGHT RED













 WHITE











PURPLE
















Broj komentara: 6:

  1. Wow, ne znam koji mi je ljepši! Prekrasno, posebno, bravo za ideju:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Jagoda!
    Perle su dugo bile dio jedne velike, vintage ogrlice, koja je stajala u ormaru i čekala da je izvadim na svijetlo dana. I konačno je dočekala, ali "jadna" je transformirana u neobičan spoj nakita i šala :)
    Drago mi je da je ta "simbioza " ispala dobro!

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme koje dive prelijepo svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da ti se sviđaju!
    Hvala Nives!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna simbioza perli i vune..posebno mi se sviđa kombinacija onako uz vrat...Ma ,predivno:)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you Sonaj :)
    Da, baš se lijepo daju zamotati oko vrata, pa nisu samo efektni,
    nego su i topli. Zato volim infinity-je! S njima nema zime :)

    OdgovoriIzbriši