25. sij 2013.

White swan













Jeste li imali prilike promatrati to graciozno stvorenje kako klizi vodom?
Čini se da ga nosi neka nevidljiva struja, no kad se približi, može se vidjeti kako
njegove noge vrlo žustro zamahuju pod vodom.
Često je bio inspiracija i nadahnuće mnogim umjetnicima.
Opjevan u mnogim stihovima, prikazan u tragičnim scenama...labud je
i dan danas vrijedan divljenja.

Asocirajući na bijelog labuda, ovaj šal je dobio čast nositi ime



WHITE SWAN





Šal je izrađen tehnikom heklanja, no na prvi pogled čini se kao pletivo.






Izuzetno je nježan i mekan, jer je vuna zaista idealnog sastava 25% alpaka, 50% merino i 25% akril.






Izgledom kao veliki ovratnik, ovaj se šal može nositi na nekoliko različitih načina, no
najvažnije je da osim predivnog izgleda, ostvaruje svoju najvažniju ulogu.
Može se podići visoko i odlično grijati vrat.





Ipak, to nije običan bijeli šal!
Veseli cvjetni broš, unosi živost, dinamiku i romantiku.














Broj komentara: 8:

  1. prekrasan šal! dobro je ime dobio!

    OdgovoriIzbriši
  2. Smislila sam ime u trenutku kad sam dovršila zadnju laticu u buketu od broša.
    Iako sam isprobala i neka druga imena, uvijek je "bijeli labud" izašao kao
    pobjednik!
    Hvala Ivana

    OdgovoriIzbriši
  3. dobro si mu ime dala, baš je graciozan i nježan poput labuda!

    OdgovoriIzbriši
  4. E, baš mi je drago da sam pogodila "u sridu" :)
    Tina, ti znaš kako je ponekad zeznuto pronači dobro ime...al mi
    je super kad imam povratnu informaciju!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan li je,nježan,ženstven..Broš heklani kao dodatak je sjeo na pravo mjesto...Otkačen i neobičan..Dao je poseban štih cijeloj priči:) Svaka čast!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bez broša mi se činio nekako pust...pa sam u tren oka smislila maleni buketić.
    Posve je drugačiji od broševa koje sam do sada radila.
    Već mi se u glavi gomilaju različite varijacije boja i cvjetova...ah
    Hvala Sonaj

    OdgovoriIzbriši