13. pro 2012.

Red rose infinity 2012.

Zašto ih žene vole?
Možda zato što su jednostavni za nošenje, grandiozni, topli i lijepi...
a jednostavno se nazivaju "infinity" šalovi!
Nekada su dugački šalovi bili nezgodni za nošenje.
Kako ih prebaciti i svezati oko vrata, a da ne izgledamo kao nespretna, mala djeca?
Upravo je "infinity" šal riješio taj problem.
Iako je dugačak, njegovi su krajevi naknadno spojeni, ili je čak izrađen u jednom "beskonačnom"
komadu, a to olakšava njegovo nošenje.
Stavimo ga oko vrata i jednostavno omotamo jednom ili dva puta, za odličan izgled!
Ništa lakše!



Ove zime "RED ROSE INFINITY"


...prošarano plavi




...prošarano sivi




...prošarano crveni





...prošarano maslinasti




...smeđi





...prošarano smeđi









Broj komentara: 5:

  1. Osobno ih jako volim!
    Kad si u žurbi, brzo se zamotaš i nema zime :)
    Hvala Diya Hoby!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema zime a i divno izgledaju:) Osobito mi se sviđa što se oko njih ne treba puno prtljati: stavi i nosi:)

    OdgovoriIzbriši
  3. kako spuštam post tako u sebi komentiram 'a ovaj mi je najbolji', onda malo spustim pa slijedi 'ne, ne ovaj mi je bolji', pa 'eeee, ovaj mi je još bolji'..... Na kraju ću, hajde ako moram, izdvojit smeđeg.... ili prošarano sivog.... ili prošarano crveni..... Očito imam problem

    OdgovoriIzbriši
  4. Eeee, Tina ti si super :))) Haaahaahaa, baš si me nasmijala-zamislila sam si tu situaciju...
    Kao da razmišljaš na glas :)))
    Ipak, pustimo na stranu dvojbe...divno je da ti se sviđaju!

    OdgovoriIzbriši