5. pro 2012.

LASO-ukrasni šal 2012.






Šal je odjevni predmet ili modni dodatak koji omotamo oko vrata ili ramena i ima osnovnu funkciju da nas grije.

U našoj terminologiji uopće ne postoje jasno definirana imena ili adekvatni izrazi za nebrojene novonastale kreacije šalova.

Razmišljala sam kako nazvati šalove koji odudaraju od klasične slike "šala".
Radi se o ukrasnim šalovima, koji čine spoj nakita, ukrasa i šala.
U tu kategoriju sam uvrstila šalove ovratnike, koji izgledaju poput rol-kragne ili većeg ovratnika, a mogu se kopčati gumbima ili samo provuči kroz glavu bez kopčanja.
Postoje još i laso šalovi koji također nisu samo "grijači", već i ukrasni dodatak zimskoj garderobi.
Jako su moderne male pelerine, koraljni šalovi, infiniti i šalovi kapuljače.
A vi? Kako nazivate moderne varijacije šalova?


Nakon "ukrasnih šalova" od vunenog lišća, vrijeme je da predstavim novu sezonu "laso šalova"!
Laso šalovi 2012. su spremni za izlazak na svjetlo dana i novonastalu snježnu idilu.
To je šal koji zahtjeva kreativnost i maštovitost u odjevanju.
Šal kojim možete zamjeniti nakit, a opet zadovoljiti i potrebu za toplinom.














I na kraju, ono što moji dragi članovi iščekuju!
Zahvaljujem se lijepom odazivu na novom blogu i naravno na svim divnim komentarima
koje ste mi napisale!
Drago mi je da cijenite moj rad i podržavate moju želju da novim blogom podijelim svoju ljubav prema heklanju.
Ipak, jedan sam komentar morala izdvojiti!
Posebno mi je drago da će ove zime jedan "šal pelerinu" nositi moja imenjakinja u Osijeku!
Draga Sonaj, hvala ti što pratiš i komentiraš, te tako daješ podršku da idem dalje!
Molim te, adresu mi javi na mail !


Ovo je pelerina, koja putuje Sonji...






Hvala svima na podršci!







Broj komentara: 6:

  1. Jeeeeeeeeee:))))Moja čizmica večeras ne treba na prozor jer si ju već napunila srećom i zadovoljstvom:)Možda jedino da ipak stavim zbog šibe?! Draga imenjakinjo, od srca ti hvala !Ponosno ću nositi ovaj divan poklon koji će me grijati u hladnim danima ,a ja se već vidim u novom chic izdanju:))))))))
    Nastavi i dalje...LASO, GARDENOLOGY:))))
    Sonja 2

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovi šalovi su predivni, najobičnija garderoba sa njima bi izgledala fenomenalno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo zato što su efektni i neuobičajeni, laso šalovi privlače pažnju.
    Kad ja nabacim svoj laso u bež-smeđoj varijanti sa tamno crvenom ružom,
    većina žena prilazi i pita gdje sam ga nabavila :)
    Drago mi je da vam se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponosno sam jedan danas stavila ,pitanja je bilo ,gdje se može tako nešto naći.VAMA poštovana Sonja puno i VELIKO HVALA, na ovakvim radovima .Ana

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno je kada znate sami heklati!
    Sigurno ste bili ponosni, jer je to ipak Vaših ruku djelo :-)
    Mene veseli da mogu svojim radovima inspirirati druge!

    OdgovoriIzbriši