19. pro 2012.

Be happy

Prilično je sivo ovih dana.
Od jutra palim svjetlo i onda se ulovim u neko doba dana da uopće ne znam
koliko je sati.
Čini mi se da je više sati, nego što zaista jest, a to je sve
zbog mraka koji brzo dolazi.
Ima to i svoje čari...barem se tako tješim...jer postoje brojni načini da uljepšamo
svoju sivu svakodnevicu.



HAPPY AND JOY šalovi ovratnici



Imam jednu košaricu u kojoj se s vremenom nakupilo puno raznobojnih ukrasa, cvjetova, lišća...
Jedne sam večeri naheklala topli šal ovratnik...pogledala prema košarici....i rodila se ova ideja.
Teško da bih mogla ponoviti istu kombinaciju ukrasa, kad su oni nastajali kroz vrijeme i
od različitih ostataka vune koje više nemam.







...ali zato je svaki ovaj šal u pravom smislu riječi "unikatan" !








....a kako različitih ukrasa imam jooooš, to znači samo jedno, da se ova priča nastavlja!










...vidimo se uskoro...












4 komentara:

  1. WOW! Bez taksta sam - preodlični su! Mislila sam da mi je sivi ljepši, a onda ova slika bež ovratnika u malo drugom kutu di je provirila ova tirkizna boja.... hm.... sada više ne znam.... Oba, oba su divna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Pazi ovo...palo mi na pamet da jedan napravim i za sebe ;)...ali koji?
    Tako da razumijem tvoje dvojbe!
    I...da, hvala ti, puno mi znače takvi divni komentari :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Sonja, upravo sam postala vas sledbenik. Slucajno sam naisla na vas blog i odusevila se. Sve vam je prekrasno. Pozdravi i sve najbolje u 2013. godini.
    Donka

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je Donka da ćemo se od sada družiti zajedno!
    Zaista lijep početak 2013. godine :)
    Hvala

    OdgovoriIzbriši