27. stu 2012.

Ukrasni šalovi 2012.



Počela je nova sezona ukrasnih šalova!
Ove zime birala sam samo najfiniju vunu luksuzne kvalitete, izuzetne mekoće i neodoljivih
boja koje se prelijevaju u neslućenim kombinacijama.
Svaki šal se sastoji od dvije lišćem bogate grane i jednog cvijeta broša.
Brošem ga možete kopčati po želji i tako napraviti nebrojene varijante,
koje će svima oduzeti dah!
Bez puno priče...pogledajte dio ograničene kolekcije....



UKRASNI ŠAL-Zara











UKRASNI ŠAL-Tera










Još jedna novost!
Možete pratiti moj novi blog Chronology of crochet koji je nastao sa idejom
da na jednom mjestu objavim sve postove o tehnici heklanja, kukičanja.
S vremenom ću se "trajno preseliti" na novu "adresu", pa sve članove koji odano i vjerno
prate ovaj blog, pozivam da se pridruže novom blogu.

Kako bih se odužila za vašu vjernost, poklonit ću jednom članu novog bloga jedan vrijedan
poklon, koji će ga ove zime grijati oko vrata!
Naravno, mogu se učlaniti i svi oni koji do sada nisu bili članovi bloga "Chronology".
Uvjet je da se prijavite kao član na novom blogu, te ostavite komentar o najljepšem postu
po vašem mišljenju (sa starog ili novog bloga) i to do utorka 4.12.2012.
Odabrat ću najljepši komentar i nagraditi ga.
Hvala svima!







3 komentara:

  1. Tek sam sada otkrila da imaš novi blog , a tamo već nekoliko lekcija o kukičanju:))))Pa kuda ja gledam?!!!
    Budući nisam sigurna gdje komentirati ( ovdje ili na novom blogu) odlučujem ovdje.
    Prije svega me oduševljava tvoja raznolikost uradaka , šarenilo i unikatnost.Posebno mi je u sjećanju ostao post Fairy Tale IV s predivnim nakitom koji me je ostavio bez daha:privjesci,prstenje...Posebno me se dojmila kompozicija , jasnoća i sklad fotografija:))Post Garden 2012. s predivnim multifunkcionalnim ,šarenim šalovima ( ili nakitom ili grijačima ili modnim dodacima)...Ja jednostavno ne znam kako bih ih nazvala jer su sve to:))))Gardenology-Chronology!!!Nastavi nas i dalje uveseljavati svojim kreacijama, sretno s novim blogom , a ja čim kupim heklericu, krećem u akciju i učim lekciju...Sonja

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, šalovi su prekrasni! Kombinacije boja su genijalne, ne znam da li mi je bolji prvi ili drugi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršenstva! I istina je što si napisala za paletu boja, predivne su i u jednoj i u drugoj kombinaciji :) A sad gibam na novi blog :D

    OdgovoriIzbriši