15. stu 2012.

Gardenology

Ne, to nije nova grana znanosti, iako dobro zvuči.
To je samo moj eksperiment sa različitim kombinacijama ruža, latica i...vunenih šalova.
U potpunosti razumijem sve istraživače i znanstvenike koji su svakom svojem
novom otkriću morali nadjenuti ime.
Nije bilo lako pronaći odgovarajući naziv za svaku i najmanju biljku koja je
promilila ispod njihovih "povećala".
Jeste li ikada razmišljali o svim tim latinskim nazivima?
Na  primjer neven lat. calendula officinalis, maslina lat. olea europaea ili maćuhica lat. viola tricolor...
U potpunosti sam se pomirila sa činjenicom da to nije lagan posao, pa
sam odlučila da moji šalovi nemaju ime svaki za sebe, već da svi spadaju u istu vrstu pod
jedinstvenim nazivom GARDEN šalovi.

Nastavak kolekcije 2012.















































Broj komentara: 8:

  1. wooow sve je tako prekrasno kao u nekoj romantičnoj bajci tako imam dojam dok gledam ove slike tvojih prekrasnih radova pozzz :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Nives :)
    Uživam u svakoj fazi izrade, od heklanja, slikanja... do montiranja fotki.
    Vjerujem da upravo taj feeling stvara romantiku!

    OdgovoriIzbriši
  3. Doista dobro zvuči , a još bolje izgleda:)Baš svakoga puta se iznova divim izradi,kombinaciji boja ..Ma svemu:) I uvijek žalim što mi baka ne bijaše "oštrija" pa da me za života naučila heklati.Cijeli ti je "vrt" predivan:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, baš si me nasmijala! Nisam niti ja ulovila trenutak da me baka pouči "tajnama" koje je odnijela sa sobom, al nastojim ne ponoviti povijest na sebi i svojoj djeci. Treba njegovati ovaj "vrt" da ostane i za druge. Još imaš vremena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi su jako lijepi i elegantni, kao i uvijek, baš u tvom stilu. Kombinacije boja su također odlične. Posebno mi se svidjela ova zadnja crvena ruža, ko prava je, iz vrta. Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Anavi! Naravno šećer ide na kraj iliti šlag na tortu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđaju kombinacije boja! Baš mi se nedavno poznanica (Irena) pohvalila da je nabavila tvoj Garden šal! A iz potpuno smo različitih izvora došle do tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš je lijepo čuti da se Gardeni šeću gradom :)
    Boje nam mogu uljepšati svakodnevicu, pa ako je siva, nabaciš šal i opet je sve ok!
    Hvala ti na komentaru!

    OdgovoriIzbriši