2. lis 2012.

Wild crocodile






Nova linija šalova "Wild crocodile"

Ono što ove šalove čini posebno zanimljivim je kombiniranje dvije različite vrste heklanih bodova.
Pola šala je izrađeno jednom od trenutno najpopularnijih tehnika tzv. krokodilskim uzorkom.
Druga polovica šala je izrađena tuniskim heklanjem koje izgleda kao da je pleteno.
Tunisko heklanje je s naličja bogatije i daje puno topliju i puniju varijantu pletiva jer
ide puno više vune nego kod običnog pletenja.
Šalovi se kopčaju na dva gumbića od školjki.
Mogu se zakopčati ne samo na prvi, nego i na sve ostale redove, a to je super želite li
šal jače stisnuti oko vrata.
Jako mi se sviđa ova multicolor vuna koja daje ovakve prekrasne tonove koji se prelijevaju.
Osim toga, vuna je super baby meka i nježna.
Ma tko ne bi poželio imati ga oko vrata?













4 komentara:

  1. Odličan je i šal, i boje i krokodilski bod! Na prvi pogled me podsjetio na paunovo perje, zbog boja koje se prelijevaju i uzorka. Sve pohvale:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, boje više pristaju paunu nego krokodilu :)
    Iako, bilo bi zgodno vidjeti takvog krokodila...za sada je to moguće
    samo oko vrata...haa,haa
    Hvala ti na komentaru!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan je šal! Ja bi da je još i duži i da je vuna 100 % prirodna... Baš volim takve boje. Svaka čast! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se što se tiče sastava vune, no boje su prevagnule u ovom slučaju.
    Teško je pronaći idealan sastav i boje, pa sam napravila kompromis.
    Ipak, šal je tako mekan, pahuljast i nježan da odmah zaboraviš na sastav :)))
    Drago mi je da ti se sviđa :)))

    OdgovoriIzbriši