6. ruj 2012.

United colors

Nevjerojatno je da mi se uvijek svide torbice veselih, živih boja, a ja uvijek radim jednobojne.
Razlog je taj što je jednostavnije iskombinirati jednobojnu torbu sa odjećom.
Kad biram torbu to je od presudne važnosti.
Ipak, odlučila sam napraviti ovaj veseli model, onako za gušt!
To je manja torbica, baš zgodna za neku laganu šetnju.
Sve mi se čini da neću stati na ovoj...






Kombinirala sam plavu, žutu i zelenu eko kožu.
Podstava nije presudna, jer heklani dio torbice je vrlo gusto izrađen.











Kopča se malom drvenom perlom, koja je naravno šarena.
Na samom preklopu su još dvije perlice, za ukras.












Broj komentara: 7:

  1. Ovo je savršeno:veselo, otkačeno,šareno,hipi...Super.Ništa slično ne vidjeh.Divno:)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je izlet u stil za koji nisam niti slutila da živi u meni.
    Zato se veselim da ti se sviđa!
    Super i hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepa je, rado bih ju u svojoj kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad definitivno nema povratka...dale ste mi poticaj da izrađujem
    male, šarene torbice :)
    Uskoro očekujte nove boje na mojem blogu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Torbica ti je stvarno preslatka. Volim torbice (izrađivati i nositi ih), a posebno mi je zanimljivo kombiniranje raznih materijala i boja. Ovo ti je super, jer uvijek možeš iskoristiti ostatke vune i konca:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Anavi!
    Tvoje torbice su super, zato mi je drago dobiti
    tako lijep komentar od tebe:)

    OdgovoriIzbriši