17. srp 2012.

Coral fairy tale-turquoise

Prekrasna, raskošna boja, koja me podsjeća na pješčane obale obasjane
                                            treperavim zrakama blistavog sunčeva odsjaja...
Boja koja dolazi do punog izražaja upravo ljeti i stoga pobuđuje na miris
                                     kokosa i borovih iglica.
Pun pogodak u kombinaciji sa bijelim...
                                            neodoljiva na preplanuloj koži...

Tirkizna kolekcija nakita



  •     Turquoise heart necklace








  •     Turquoise sea grass ring








  • Turquoise sea grass earrings







  • Sea coral pendant











  • Coral bubble earrings







                         

  •  Coral bubble ring   










Broj komentara: 8:

  1. Kako si to lijepo objasnila tekstom , a još ljepše napravila!Obožavana boja i nakit:)Diiivno:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne mogu si pomoći, kad volim tirkiznu boju!
    Divno je kad nas ima više takvih!
    Hvala ti Sonaj :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno je! Nakit, boja, tekst, sve! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam jedna od obožavateljica tirkizne boje, pa mi je tvoj nakit odmah zapeo za oko. Sve je prekrasno, a favorit mi je prva ogrlica sa srcem. Savršena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, koliko nas ima!
    Hvala Anavi!

    OdgovoriIzbriši