1. lip 2012.

Call me

Možete li zamisliti život bez mobitela?
Nosite li ga uvijek sa sobom?
Kako se osjećate kad ga zaboravite, a baš čekate poziv?
Iscurila baterija, a nemate punjač kod sebe?
Pitanja za razmišljanje!



CALL ME
(torbica pronašla svoj mobitel iz snova)









HANG UP












Broj komentara: 6:

  1. Jako su ti slatke torbice, kao i one iz prethodnog posta!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej Sonja! Ove su super! Big like! Sviđa mi se kako si pomirila dvije suprotnosti šarene vunice i jednostavnu kožu.. i ostala si u svojim motivima. Super radiš! pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad vidim tako lijepe komentare, motivirana sam za realizaciju svih onih ideja koje nikako da dođu na red.
    Baš si me razveselila draga Amaradi!
    Hvala ti od srca :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Otkad se pojavio onaj fejs, ja sve rjeđe koristim mobitel, pa ako ga i zaboravim, nije problem. Ali znaš što, te torbice bih nosila i za ključeve! Zelena je super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, ove torbice mogu biti multifunkcionalne. Mogu se nositi ključevi, pa i novci. Prošlo ljeto mi je torbica dobro poslužila da nosim mobitel i nešto novaca na plažu.

    OdgovoriIzbriši