27. svi 2012.

Torbice za mobitel-2.generacija


Od kako sam predstavila moje prve torbice za mobitel, puno se toga promijenilo.
Mobiteli su postali veći, širi i nude toliko tehničkih mogućnosti da teško sve uspijemo isprobati.
Nova generacija torbica, prilagodila im se dimenzijama i svježim dizajnom.
Moj mobitel je uvijek zaštićen od ogrebotina, a kada ga nosim u torbici oko vrata,
zaista je lijep modni dodatak.
Nosite li vi svoj mobitel u torbici ili ne?



1. PAINT THE SKY
















2. A FINE ROMANCE
















 3. I DREAM OF YOU














Nagrada:






Stigla je jedna vesela nagrada na moj blog od Anavi, kojoj se iskreno zahvaljujem na nominaciji.
Ovo je prva nagrada koju sam radosno primila zajedno sa pravilima koje ću svakako poštovati.

                                                      Pravila su jednostavna:
1. napisati 7 stvari o sebi
2. nagradu proslijediti na 6 blogova
3. obavijestiti blogerice o nagradi

Ok, evo kako stvari stoje:

1. volim svoju obitelj, kao što more voli svaki svoj val
2. neprocjenjivi su mi trenuci kada me grle ruke moje djece
3. volim svoje zamisli pretočiti u djela, jer ruke su moćan alat
4. blog je kronologija moje kreativne strane, veseli me ta mala arhiva
5. proljeće i jesen, godišnja doba kad se priroda drastično mijenja, bude u meni draga sjećanja
6. lagana, mediteranska prehrana, prožeta domaćim maslinovim uljem i dobro društvo, divota
7. nakon šeste točke, shvatih da sam sretna žena, jer toliko me malih stvari vesele!

Svi blogovi koje volim pratiti, imaju svaki svoju karakterističnu draž, jer ih pišu kreativne i nadarene
osobe. Teško je izdvojiti bilo koga, jer za mene bi svaki blog trebao biti nagrađen. 
Ipak, poštujući pravila odabrala sam abecednim redom slijedeće blogove:


Hvala svima! Želim da imate i nadalje  puno uspjeha u svom radu!







Broj komentara: 6:

  1. hvala na nagradi :) A sad hitam povirit što ti tu zgodnog imaš na svom blogu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, nagrada je zaslužena!

      Izbriši
  2. torbice su prekrasne, pogotovo ove svjetlijih boja, elegantne, ženstvene skroz

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti najljepša na nagradi i s veseljem ju preuzimam.

    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala i tebi!
    Nagrada ide u vrijedne ruke!

    OdgovoriIzbriši