10. svi 2012.

Broš II

Kad sjednem sa koncem u jednoj i heklicom u drugoj ruci, obično imam cilj, ali do njega je često
nerazrađen put. Vodim se trenutnom inspiracijom. 
Najčešće radim ono što bih i sama željela nositi, no ponekad nešto nastane iz čiste znatiželje. 
Broševe volim nositi, ali to ovisi o raspoloženju, vremenu, boji, košulji ili vesti koju nosim...
Ovo su broševi koji mi se sviđaju jer su razigrani, veseli i simpatični! 
Kojeg danas odabrati?
Što kažete?











1.






2.










3.








4.










5.










6.








7.









 8.














U slijedećem postu ne propustite Fairy tale V - romantični prsteni....

4 komentara:

  1. Ajme, koliko ih je !Za svaki dan po jednoga!!!Simpatično, veselo,razigrano...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, kad sam napravila prvi broš od ljubičastog konca, zanimalo me kako će izgledati zeleni, pa žuti, pa crni, bijeli....i tako dok nije nastala jedna mala hrpa. Da sam imala još boja...gdje bi im bio kraj? Ha,ha,ha

      Izbriši
  2. Divni su, posebno onaj prvi bijeli i ovaj modri sa zadnje fotke! Stvarno imaš zlatne ruke.... ja sam s kukicom na 'vi'

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad mi ekspert za broševe pohvali rad, onda je to stvarno super :)
    Hvala Tina!

    OdgovoriIzbriši