12. tra 2012.

Aloha

Prva asocijacija na Havaje je naravno tradicionalna havajska dobrodošlica.
          Svaki  gost dobije jedinstvenu ogrlicu, tj. cvijetni vijenac "lei".
Složit ćete se da je to prekrasan dar uzet iz same prirode.
           U nedostatku takve bogate flore, ove ogrlice bi mogle biti dobra zamjena.


                                                       


CVJETNA OAZA










IGNIS








HYACINTHO











SIMPLICITY











SUNSHINE DREAM











PURPLE PLANET











AMORE










LIKE A CLOUD










PRINCIPESSA









JUST FOR YOU









FELICITY











JOY











WOODEN HEART










HEART OF ROSES







Želite li nekome iskazati dobrodošlicu ovim cvijetnim ogrlicama,
potražite ih u mojem web dućanu http://www.omnisart.com/hr/shop/chronology/164/

Broj komentara: 5:

  1. Sve je predivno napravljeno. Definitivno jedan od najljepših blogova :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Dunja, veseli me da imam tako divnu publiku!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bog Sonja! Evo me prvi put na tvom blogu. Jako ti je lijep nakit i ostali radovi! Svaka pohvala! Dućkas na Omnis Artu super izglada, prepun je proizvoda i veseli me vidjeti da netko iz Hrvatske tako lijepo radi. Lijep pozdrav iz AMARADIJA i puno, puno uspjeha! :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam pregledavala komentare i ugledala još jedan koji me jako razveselio. Nemam riječi kojima bih se zahvalila osim: Hvala Amaradi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem svima koji prate moj rad!

      Izbriši