29. ožu 2012.

Fairy tale-kompleti

Svaki puta kad se ta podatna masa nađe u mojim rukama, postavlja se  pitanje kako je oblikovati i kako od nje načiniti zaista lijep nakit. Volim izrađivati upravo onakve oblike i boje koje bih i sama željela nositi. Ponekad se dogodi da me ponese trenutna inspiracija, pa stvari krenu nekim drugim tokom. Za mene je cijeli taj proces od izrade do konačnog proizvoda, zaista jedna prekrasna bajka. 
Tako je nastala i ova priča o kompletima.
Neka slike dočaraju taj čudesan svijet...




*prodan

*prodan



*prodan










*prodan



*prodan





*prodano














*prodan



















Priča se nastavlja...

2 komentara:

  1. Ja sam oduševljena tvojim nakitom što sam ,čini mi, se već bezbroj puta i pisala!Divim se tvojoj inspiraciji!Svaki komad nakita je doista tvoja posebna priča!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na divnom komentaru! Riječi zaista mogu biti velika nagrada za sav uloženi trud!

    OdgovoriIzbriši