18. sij 2012.

Infinity


William Blake

Vidjeti svijet u zrnu pijeska,
Nebo u divljem cvatu,
Držati beskraj na dlanu ruke
I vječnost u jednome satu...


              Vrijeme je dimenzija koja teče u beskraj.
   Stalno nam klizi iz ruke i nestaje pred našim očima.
               I kad se krečemo i kad stojimo ono ide naprijed.
    Zaustavimo ga na kratko...

                          u kolekciji šalova INFINITY


Infinity-srebrno sivi sa zlatnim nitima
* prodan













Infinity mali-sivi sa srebrnim nitima












Infinity veliki-svijetlo i tamno siva vuna, bogat i topao šal
* prodan















Infinity veliki-bordo i svijetlo siva vuna, bogat, topao i mekan šal
















Infinity-plavi
*prodan











Infinity-tamno smeđa i zlatna vuna, ruža broš limun žuta sa zlatnim nitima
*prodan












Infinity- crveni sa zlatim nitima


























Broj komentara: 5:

  1. o predivni unikati ,probudili ste u meni moje znanje i moju maštu.Već su 2 gotova ,a i rukavice i kape.NARAVNO NAŠE RUKOTVORINE U PRVI PLAN. Pozdrav Ana

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ana!
    Drago mi je da ste tako vrijedni, a najviše me veseli da cijenite rukotvorine :-)
    Nadam se da će se i Vaši radovi moći pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Jadranka! Drago mi je da pratite moj blog!

    OdgovoriIzbriši