1. lis 2011.

U ormaru

Ono što se krilo iza tih vrata za mene je bilo čudesno.
Potajno sam ih otvarala i  uživajuči u mirisu lavande, istraživala sve pažljivo posložene predmete.
Žmirečki bih znala napipati sve te prekrasne plahte, košulje, suknje, platnene maramice i druga čudesa, maštajući o danu kada ću i ja imati slično skrovište.
On je sakrivao uspomene na lijepe trenutke, zagrljaje ali i suze.
Sačuvao je mirisni zagrljaj moje majke i topao glas mog oca.
Iz njega je dopirala buka dječjih glasova u žaru igre, ali i popodnevni spokoj koji nagovješta odlazak na počinak.
Poput spomenara, taj ormar je još uvijek živ u mojem sjećanju, iako ga više nema.
Sada je moj ormar čudesno mjesto mojoj djeci.
Skrovište u igri i škrinjica novih uspomena.
U jesen je vrijeme da se napravi mjesto za tople, vunene šalove, baš kao što su ovi...



Pet bijelih ruža
*najfinija kombinacija vune, luksuzne kvalitete, mekano, toplo...












Pet ruža boje bijele kave...












Pet rozih ruža...














Pet ruža bež boje..

















Nema komentara:

Objavi komentar